Jak to funguje


Pokud se něco porouchalo u vašeho výrobníku Musso, u nás vám pomůžeme. Na výrobníky Musso zajišťujeme záruční i pozáruční servis ve vlastním autorizovaném servisním středisku. Pokud bude přiložena kopie prodejního dokladu, bude podle něj posouzena oprava jako záruční nebo pozáruční (záruční doba – 2 roky na celý přístroj). Jakmile nebude kopie prodejního dokladu přiložena, bude oprava klasifikována automaticky jako mimozáruční, tedy k úhradě bez ohledu na stáří výrobníku.

Po obdržení reklamovaného výrobníku provedeme diagnostiku a budeme vás informovat o rozsahu a termínu opravy.

Nyní stačí jen vyplnit online objednávku a o zbytek se již postaráme my. Celý proces je rozdělen do několika kroků:

1. Objednávka opravy

Opravu vašeho výrobníku Musso můžete objednat vyplněním online objednávky.

2. Doručení výrobníku k opravě

Váš výrobník k nám doručíte následujícími způsoby:

  • zajistíme komfortní vyzvednutí u vás doma nebo v zaměstnání prostřednictvím DPD*
  • osobně (kontaktní adresa Šestajovice)
  • zasláním v balíku (Česká pošta nebo jiný přepravce)

*tato služba je službou placenou a zároveň nejpohodlnějším způsobem doručení výrobníku k opravě. Pokud jste ale zakoupili výrobník Musso v našem e-shopu Šleháme.cz jako registrovaný zákazník (máte nákup viditelný ve vašem zákaznickém účtu), je pro vás tato služba ZCELA ZDARMA.

V případě zaslání výrobník důkladně zabalte, aby během přepravy nedošlo k jeho dalšímu poškození. Spolu s výrobníkem zašlete kopii prodejního dokladu.

3. Informace o ceně opravy

Jakmile výrobník Musso obdržíme, zjistíme závadu a budeme vás neprodleně informovat o:

  • rozsahu opravy
  • orientační ceně

4. Odeslání opraveného zboží

Opravený výrobník důkladně zabalíme a zašleme zpět k vám prostřednictvím DPD nebo si jej můžete vyzvednout u nás osobně. V zásilce najdete opravený výrobník a v případě hrazené opravy i daňový doklad a poškozené náhradní díly.