Pokud se něco porouchalo u vašeho výrobníku Musso, u nás vám pomůžeme. Na výrobníky Musso zajišťujeme záruční i pozáruční servis ve vlastním autorizovaném servisním středisku. Pokud bude přiložena kopie prodejního dokladu, bude podle něj posouzena oprava jako záruční nebo pozáruční (záruční doba – 2 roky na celý přístroj). Jakmile nebude kopie prodejního dokladu přiložena, bude oprava klasifikována automaticky jako mimozáruční, tedy k úhradě bez ohledu na stáří výrobníku.
Po obdržení reklamovaného výrobníku provedeme diagnostiku a budeme vás informovat o rozsahu a termínu opravy.
Nyní stačí jen vyplnit online objednávku a o zbytek se již postaráme my. Celý proces je rozdělen do několika kroků:
1. Objednávka opravy
Opravu vašeho výrobníku Musso můžete objednat vyplněním online objednávky.
2. Doručení výrobníku k opravě
Váš výrobník k nám doručíte následujícími způsoby:
- zajistíme komfortní vyzvednutí u vás doma nebo v zaměstnání prostřednictvím DPD*
- osobně (kontaktní adresa Šestajovice)
- zasláním v balíku (Česká pošta nebo jiný přepravce)
*tato služba je službou placenou a zároveň nejpohodlnějším způsobem doručení výrobníku k opravě. Pokud jste ale zakoupili výrobník Musso v našem e-shopu Šleháme.cz jako registrovaný zákazník (máte nákup viditelný ve vašem zákaznickém účtu), je pro vás tato služba ZCELA ZDARMA.
V případě zaslání výrobník důkladně zabalte, aby během přepravy nedošlo k jeho dalšímu poškození. Spolu s výrobníkem zašlete kopii prodejního dokladu.
3. Informace o ceně opravy
Jakmile výrobník Musso obdržíme, zjistíme závadu a budeme vás neprodleně informovat o:
- rozsahu opravy
- orientační ceně
4. Odeslání opraveného zboží
Opravený výrobník důkladně zabalíme a zašleme zpět k vám prostřednictvím DPD nebo si jej můžete vyzvednout u nás osobně. V zásilce najdete opravený výrobník a v případě hrazené opravy i daňový doklad a poškozené náhradní díly.